PODJETJE


HomeoGarden

 
Leto ustanovitve: 2008
Spletna stran: http://www.homeogarden.com
Vključenost v podporno okolje: Tehnološki park Ljubljana

Podjetje HomeOgarden se ukvarja z razvojem, izdelavo in trženjem inovativnih homeopatskih izdelkov za ekološko oskrbo rastlin in trajnostno vrtnarjenje ter drugih naravnih, inovativnih izdelkov za vrt in dom. Produkti podjetja so razdeljeni v tri glavne skupine, in sicer:
  1. homeopatska Lekarna za rastline,
  2. sistem organskih gnojil in substratov Organski izbor za rastline in
  3. Prva pomoč proti glodavcem z naravnimi, inovativnimi izdelki za zatiranje škodljivcev.

Podjetniški tim

Ključna člana podjetniškega tima sta Aleš Pfeifer, direktor podjetja, odgovoren za prodajo in marketing, in Marko Hočevar, direktor raziskav in razvoja, ki pokriva tudi področje nabave in financ. Oba skupaj imata 30 let razvojno in poslovno uspešnih izkušenj v branži, skupaj pa sta sodelovala pri postavljanju številnih novih blagovnih znamk na različnih evropskih trgih.

Poslovanje in položaj na trgu

Trenutno je v podjetju pet zaposlenih, ki z izdelki HomeOgarden oskrbuje 500 prodajnih mest (trgovskih verig, supermarketov, vrtnih centrov …) po vsej Sloveniji, v času sezone pa sodelujejo z več kot 30 sodelavci na področju pospeševanja prodaje in izvajanja promocijskih aktivnosti na prodajnih mestih. Na domačem trgu so v dobrem letu in pol poslovanja osvojili približno 30 % tržni delež. Njihovi ključni evropski trgi so Avstrija in Italija, kamor so vstopili pred kratkim, ter Nemčija in Švica, kjer prisotnost načrtujejo že prihodnje leto. Lani so s prodajo v Sloveniji ustvarili 175 tisoč € prihodkov iz prodaje, ki jih bodo letos do konca leta več kot potrojili.

Načrti za rast in financiranje

Dolgoročni cilj podjetja HomeOgarden je postati eden vodilnih evropskih ponudnikov okolju prijaznih rešitev za vrt in dom, kar bodo dosegli z intenzivnim marketingom, prodajo in razvijanjem novih inovativnih ekoloških produktov. Svojo rast načrtujejo finacirati skoraj izključno iz rednega poslovanja. Kot dodaten vir zagonskega financiranja so prejeli subvencijo Slovenskega podjetniškega sklada, takšne oblike financiranja pa jih bodo zanimale tudi v bodoče. Prejeli so tudi številne ponudbe profesionalnih investirorjev iz Slovenije in tujine, vendar se za takšen način financiranja do zdaj niso odločili. Vodstvo podjetja načrtuje, da bo do konca leta zagotovilo vse pogoje za opcijsko nagrajevanje zaposlenih oziroma možnost njihove lastniške udeležbe v podjetju.

Nagrade in vpetost v start-up okolje

Podjetje HomeOgarden je finalist tekmovanja Start:up leta 2013 in razglašen za Najpodjetniško Eko idejo 2013 v organizaciji Časnika Finance. Od svoje ustanovitve aktivno sodeluje s subjekti podpornega okolja za start-up podjetja, med katerimi izpostavlja Hekovnik s Tomažem Frelihom, kjer se je začela graditi zgodba o podjetju HomeOgarden, Conivest z Alešem Pustovrhom in Tehnološki park Ljubljana s strokovno ekipo, katerega član so.
 
Vir: www.startup.si 

 
 
Želiš prvi izvedeti kako se vključiti v ljubljansko podjetniško sredino? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati, najnovejše podjetniške trende in ostale odlične stvari?
Hitro, prijavi se na Start:up Ljubljana e-mail listo!