OPIS DOGODKA


Kako do potencialnih strank na spletu?

10. junij 2016, ob 14:00 /MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
V začetnih letih porasta spletne prodaje je bilo bistveno bolj enostavno pridobiti obiskovalca spletne strani in ga spremeniti v kupca. Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, optimizacija spletnih strani in obstoječe email baze so na spletno stran za nizko ceno privabile obiskovalce, ki so se pretvorili v kupce v bistveno večji meri kot danes. Sedaj se oglaševalci soočajo z višjimi cenami oglaševanja, posledično pada cena storitev, hkrati pa je zaradi čedalje večje ponudbe na trgu stranke težje spodbuditi k nakupu.

Rešitev se skriva v izrazih "lead generation" (pridobivanje zainteresiranih kontaktov) in "lead nurturing" (ustvarjanje odnosa s kontaktom). "Lead generation" je postopek, v katerem obiskovalca spletne strani pretvorimo v interesenta za naš produkt ali storitev - to pomeni, da od obiskovalca pridobimo elektronski naslov. Sledi "lead nurturing". Gre za proces, v katerem z "leadom" komuniciramo glede na njegove želje, potrebe in v tem procesu skušamo ugotoviti ali je primeren kandidat za našo storitev oz. izdelek.

Delavnico vodi Sašo Palčič iz agencije Madwise, ki je v svetu marketinga aktiven že od leta 2005. Zadnja leta deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih. Sodeloval je z vodilnimi slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so Si.mobil, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in drugi. Dolgoletni aktivni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije je tudi vabljeni predavatelj na temo digitalnega marketinga.
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
T:
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš prvi izvedeti kako se vključiti v ljubljansko podjetniško sredino? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati, najnovejše podjetniške trende in ostale odlične stvari?
Hitro, prijavi se na Start:up Ljubljana e-mail listo!